
چهار ماهگیدختر نازنین من بالهای قشنگشو باز کرد و فرشته شدتا یه خونه قشنگ داشته باشه تو دشت آرزوهافرشته ها چه زیبا امدند به استقبالتبا باران زیبایی که از اسمان بارید فقط برای توودل داغدار من....شایلین من ۲ خرداد برای همیشه از پیش ما رفتو سه خرداد ۱۴۰۳ در دل سرد خاک آرام گرفتتولد امسال عرشیا با ناراحتی وغم بود وچه ۱۹ خردادی شدو مااز داغ دوریش تا ابد میسوزیمدختر خوشگلمبه سختی ازت دل کندمهنوز بعد نزدیک یک ماه داریم از داغت میسوزیمتو جای خوبی هستیولی ما از دوریت غمگینیمبرای تو خواهم نوشت حرفهای ناگفت...
ادامه مطلب