سفر میتواند تلخ باشد ومیتواند شیرین
ولی سفر ما از نوع تلخ بود سفر مشهد
بعد مسیری طولانی مدت ورسیدن به مشهد
واتفاق تلخی افتاد که کل سفر به کاممان تلخ شد
زیارت با دلی شکسته
همه در شوک بودیم اخر تازه رسیده بودیم
که پای پدر به ماشینی یرخورد کرد ودچار شکستگی شد
پدر به همراه برادر ۱۳ روز در مشهد ماندن وما هم مجبور شدیم نرسیده وبرگردیم.
پدر در مشهد جراحی شد وبا بردار با قطار برگشتن
الان یک ماهی میگذرد
ده سالی بود که به مشهد نرفته بودیم وعرشیا بار اولش بود
وسفرمان اینگونه تلخ شد.
غریبی را درک کردم
اگرچه کاش سفرمان به خوبی میگذشت
اگرچه بعضی از انسانها چشم دیدن خوشی دیگران را ندارن
آمدی........ما را در سایت آمدی..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 75