آمدی.....

خرید بک لینک
حالا که خواب رفته دلم بی صدا برو
آرام رد شو از من و بی اعتنا برو!

اینبار حرفهای دل من نگفتنیست
اینبار را نپرس چرا و کجا ؟!...برو !

از نو تمام خاطره ها را مرور کن!
اصلا نیا به قلب من از ابتدا! برو!

اصلا خیال کن دلت جای دیگریست
اصلا خیال کن که ندیدی مرا برو!

بعد از تو هیچکس به دلم سر نمی زند
در را ببند پشت سرت آرام و بی صدا برو!
*** تولد وبلاگ2 آذر 1389***

آمدی........

ما را در سایت آمدی..... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: دوشنبه 8 مرداد 1403 ساعت: 15:29

چهار ماهگیدختر نازنین من بالهای قشنگشو باز کرد و فرشته شدتا یه خونه قشنگ داشته باشه تو دشت آرزوهافرشته ها چه زیبا امدند به استقبالتبا باران زیبایی که از اسمان بارید فقط برای توودل داغدار من....شایلین من ۲ خرداد برای همیشه از پیش ما رفتو سه خرداد ۱۴۰۳ در دل سرد خاک آرام گرفتتولد امسال عرشیا با ناراحتی وغم بود وچه ۱۹ خردادی شدو مااز داغ دوریش تا ابد میسوزیمدختر خوشگلمبه سختی ازت دل کندمهنوز بعد نزدیک یک ماه داریم از داغت میسوزیمتو جای خوبی هستیولی ما از دوریت غمگینیمبرای تو خواهم نوشت حرفهای ناگفته دخترمهنوز کشو لباسات بوی تو را میدهدهنوز هر جا میروم اغوشم از تو خالیستیک جای خالی در دلم هست که هیچ وقت پر نمیشوددخترم خداوند ده روز میان ما فاصله انداخت وبعد ما از هم جدا شدیمدیدار ما شد به قیامتوقتی من بیایم پیش تو دوان دوان خواهم امد از شوق دیدارتمرگ برایم از عسل شیرینتر استشایلین زیبای بی همتای من آمدی........ادامه مطلب

ما را در سایت آمدی..... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: چهارشنبه 13 تير 1403 ساعت: 12:27

دیروز شنیدم یه پرنسس کوچولو دیگه که هم اتاقیت بود اومده پیشت

حتما اونجا هم رو ملاقات می کنید

وداغ تو دوباره برایم تازه شد

مادر پریشان گیسو

میدانم با چه ذوقی لباسهای ناز دخترت را اماده کردی یک اتاق پرا از لباس و اسباب بازی

اما حالا جای گیسو خالیست در دلت در اتاقش

دل من هم همانند دل تو خون است

چه کنیم با این درد فراق

که هیچ وقت از یادمان نمیرود

خدایا

خدایا..

.

آمدی........

ما را در سایت آمدی..... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: چهارشنبه 13 تير 1403 ساعت: 12:27

حالا که خواب رفته دلم بی صدا برو
آرام رد شو از من و بی اعتنا برو!

اینبار حرفهای دل من نگفتنیست
اینبار را نپرس چرا و کجا ؟!...برو !

از نو تمام خاطره ها را مرور کن!
اصلا نیا به قلب من از ابتدا! برو!

اصلا خیال کن دلت جای دیگریست
اصلا خیال کن که ندیدی مرا برو!

بعد از تو هیچکس به دلم سر نمی زند
در را ببند پشت سرت آرام و بی صدا برو!
*** تولد وبلاگ2 آذر 1389***

آمدی........

ما را در سایت آمدی..... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: چهارشنبه 2 اسفند 1402 ساعت: 15:12

حالا که خواب رفته دلم بی صدا برو
آرام رد شو از من و بی اعتنا برو!

اینبار حرفهای دل من نگفتنیست
اینبار را نپرس چرا و کجا ؟!...برو !

از نو تمام خاطره ها را مرور کن!
اصلا نیا به قلب من از ابتدا! برو!

اصلا خیال کن دلت جای دیگریست
اصلا خیال کن که ندیدی مرا برو!

بعد از تو هیچکس به دلم سر نمی زند
در را ببند پشت سرت آرام و بی صدا برو!
*** تولد وبلاگ2 آذر 1389***

آمدی........

ما را در سایت آمدی..... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 28 تاريخ: دوشنبه 2 بهمن 1402 ساعت: 7:02

صفحه بندی