آمدی.....

متن مرتبط با «های» در سایت آمدی..... نوشته شده است

شب های عزیز

  • نیلوبلاگ

    چند روز دیگه از ماه مبارک رمضان باقی ماندهامیدوارم از این روزها استفاده مفید برده باشیمشبهای قدر امسال خداروشکر توانستیم بیرون بریم ساعاتی را در جوار امامزاده ابراهیم سپری شد وشب قدر دلچسبی بودحال وهوای قشنگی بود امسال ماه رمضان..... بخوانید...

    ادامه مطلب
  • لحظه های ناب

  • نیلوبلاگ

    بعد از مدتها انتظار بلاخره دستم به ضریح مقدس بزرگواران عزیزمان رسید. خدا را شاکرم از اینکه من را همراه خانواده ام به این زیارت نائل کرد. پدرم مادرم وبراردرم برایم باور نکرددنی بود بتوانم بارگاه حضرت علی(ع)xa0 وامام حسین حضرت عباسxa0 حضرت موسی کاظم وامام جواد(ع) را زیارت کنم.به زیارتگاههای زیادی رفتم به...

    ادامه مطلب