بعد از مدتها انتظار بلاخره دستم به ضریح مقدس بزرگواران عزیزمان رسید. خدا را شاکرم از اینکه من را همراه خانواده ام به این زیارت نائل کرد. پدرم مادرم وبراردرم
برایم باور نکرددنی بود بتوانم بارگاه حضرت علی(ع) وامام حسین حضرت عباس حضرت موسی کاظم وامام جواد(ع) را زیارت کنم.به زیارتگاههای زیادی رفتم به مساجد زیادی.مسجد حنان. کوفه. سهله.زیارت مسلم بن عقیل ومختار.محراب امام علی.زیارت حضرت هود وصالح در قبرستان وادی سلام.حربن ریاحی.کمیل.حضرت ادم ونوح که در کنار حضرت علی بودند.طفلان مسلم.خیمه گاه امام حسین. تله زینبیه. کف العباس و.....
اما صفای بین الحرمین همان که حسش وصف ناپذیر
در انجا با زبانهای مختلف نوحه سرایی وعزاداری می کردند
هر کس به هر نحوی با مولای رازونیاز می کردند همه از راه دور ودراز امده بودند
ایران. هند پاکستان.ووووو هر جا که مسلمان بودند
توشه معنوی که با خود اوردم بسیار است
قلبم بی قرار ودل تنگ انجاست به منزل امدم به امید اینکه دوباره قدم در بین الحرمین بگذارم
حرفهای ناگفتنی زیاد است که حتی نوشته هم نمیشود
دلم برای لحظه های اذان در حرم واقامه نماز تنگ شده لحظه های نابی که از 26فروردین شروع شد و2 اردیبهشت تمام
[ چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ ] [ 12:41 PM ] [ یاس بی قرار ] [ ]
آمدی........ما را در سایت آمدی..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 112