چند روز دیگه از ماه مبارک رمضان باقی مانده
امیدوارم از این روزها استفاده مفید برده باشیم
شبهای قدر امسال خداروشکر توانستیم بیرون بریم
ساعاتی را در جوار امامزاده ابراهیم سپری شد وشب قدر دلچسبی بود
حال وهوای قشنگی بود امسال ماه رمضان
.....
آمدی........ما را در سایت آمدی..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 99