سال قبل توراه بودی امسال کنارمی
گرچه موقع سال تحویل بابا ودایی کنارمون نبودن
اما سیزده بدر را با هم گذروندیم
وعکس یادگاری انداختیم
امسال عید هنوز دندون در نیاوردی ولی چهار دست وپا همه جا رو میخوای سرک بکشی
بابا ومامان میگی
شیطنت میکنی.
حتی دلت هم درد گرفت وشدید گریه کردی.اوایل سال زیاد خونه خودمون نبودیم بیشتر خونه اقا جون بودیم.هوا بیشتر بارونی بود وسیزده بدر باد میومد گرچه تو گوشه هایی از ایران سیل اومد واز این بابت خیلی ناراحت شدیم.پارسال نزدیک اومدنت تو خونه خودمون هم کلی اب بارون اومد تو ساختمان. دیوار خونه نم کشید ومجبور
شدیم بعدرنگ بزنیم.اما امسال تو بیشتر خونه ها سیل افتاد واز بین رفت ولی باید فقط صبور بود جونتون سلامت باشه.
عید امسالمون هم اینطوری بود
ا
آمدی........ما را در سایت آمدی..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124