تولد وروزی وسالی جدید
وکیک خوشمزه که محصول اشپزخانه خانگی خودم بود
وعرشیا از غروب تا اماده شدن کیک بهانه گرفت
وگشت وگذار وشام دلچسب بیرون
وامروز تزریق دوز سوم واکسن برای ایمنی ومحافظت از خانواده
تبریک کارمند بیمارستان بابت تولد
در کل از دیروز هم ناراحتی وهم شادی با هم ترکیب بود......
اینم از تولد ما
آمدی........ما را در سایت آمدی..... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 94